Tuesday, February 7, 2012

'S.E.D.I.H'

Macam mana ya nak hilangkan rasa sedih yang menggunung dalam diri, rasa sebak yang membukit dalam jiwa ni.. :( Sumpah,seriously sedih macam nak menangis.. Bila masa macam ni,mula lah nak rindu-rinduan.. Bila tak sedih,,rasa rindu tu tak lah mencengkam sangat jiwa ni.. I need a shoulder to cry. I need ears that can listen to me. I miss all my sahabat.. Tak sabar rasanya nak menempuh hari-hari di sini.. Tak sabar nak tamatkan cerita di bumi segamat ni.. :) Sabarlah hati.. Sekejap je lagi.. Lagi beberapa bulan je lagi.. Sabarlah jiwa.. Sebentar lagi tamatlah segala cerita.. 

Sebagai manusia,,rasanya kita selalu bijak menasihati orang supaya sabar,bersangka baik dsb bila orang mengadu ada masalah ke apa ke.. Tapi,,bila kena tang batang hidung sendiri,kita pulak yang tak pandai nak kawal emosi,,perasaan jadi kucar kacir.. Pengakuan ikhlas dari hati.. Itu yang aku rasa,bila ada orang mengadu kat aku,dia ada masalah bla bla bla apa sume,,aku memang seorang motivator yang sangat hebat,tapi,hakikatnya bila aku sendiri hadapi rasa macam tu,aku adalah seorang yang sangat gagal mengawal emosi.. Aku emotional.. So? Berkawan dengan aku,kerana diriku.. Terimalah aku seadanya.. Kalau agak-agak kau nak orang yang 24/7 happy takda sebarang masalah,,jangan berkawan dengan aku.. Get it?

p/s gangguan emosi yang sangat kritkal tatkala mencoretkan coretan diatas.. :(

1 comment:

  1. tmah..xmo cmni k...tmah kuat n tmah tau tu...xpe2..ngadu je pd yg SATU...klu mengadu ngn manusia mmg bley bg kate2 smgt je..

    ReplyDelete