Tuesday, July 6, 2010

'segamat semangat'

''BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM''

Kehidupan sebagai student UiTM segamat telah bermule dan saye dapat rasekan semangat baru.. kadang2 cam xde semangat plak.. pening2.. ntah ape2 je aku nih.. FYI,bermule sem baru aku dapat rumate baru iaitu kak ayu n kak suria.. Terima kasih TUHAN,,kak atul pon ade skali.. ehehehe.. mengade btollaa kan budak seko nih.. haha.. everything will be fine,,insyaAllah..

oke,,sekarang nk stori mori pasai lecturer plak.. almaklumlaa,,kelas da bermule kan.. ahahaa.. Lecture sume best2,,lagi best mase mass lec utk ACC165,,mane taknye,,denga azan,,p solat jemaah dulu baru sambung blaja.. haha.. baik betol prof md Norzian tuh.. hehe.. lagi2,,lec MKT243 plak lemah lembut je,,i like,,haha,,hopefully xngantoklaa kelas tuh nanti macam sem lepas mase MGT162.. ==' pastu2,,lect ECO162 plak chinese,,cam mis tan!! huwaa!! rindu gyla miss tan,,hopefully bolelaa aku melepaskan rindu aku pade miss tan,,tp name je same,,orangnye mestilaa lain.. hehe,,nmpk cm strict,,tp i don't mind,,lagi suke kot lec garang2 nih,,mesti aku rajen wt segala task yg akn dberi nanti.. ==' Yeah,,aku lupe plak nk kc taw,,aku da tuka kelas baru,,kelas B3,,hopefully everything will be fine.. aku xkenal leyh budak2nye,,yang dikenali cume kak miza,,sya,,bella n gla.. ade 3 boys,,tp cm pendiam ya amatt je.. maleh nk layan.. ahaha.. subject len2 lect lom masuk,,jadi menanti dengan penuh kesabaran ye kawan2 ku d B3.. ahaha..

No comments:

Post a Comment