Sunday, July 11, 2010

'berpenat-penatan'

''BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM''

Semalam,,pelajar2 part 2 UiTM kampus segamat dah diwajibkan utk pegi menghadiri modul untuk kesekian kalinya.. Alhamdulillah,,mase selama berjam2 dapat diselesaikan.. Aha,,aku satu group ngan syidah n sya.. superb best oke,,lagi2 tang fesi die,,pn diana mahzan,,dahler lembut,,sopan je.. ehehe.. banyak btol aktiviti,,kene lukis muke bagai,,pastu nilai diri sendiri sikap positif dan negatif.. haha.. pastu,,ktorg dpecahkan lagi pd group2 kecik,,aku satu group ngan wawa,ab,sya n loqman.. overall,,modul 2 best kot..

malam plak,,aku ngan kak atul,,fatimah,,mim,,mar,,syifa n zira p DST bersame2 tgk teater,,giler superb,,best,,syok.. hoho.. syoklah kot pade aku.. =='.. balik teater,,basuh baju,,pastu tgk semerah cinta stiletto kt laptop mar.. ahaha.. lawak okess cite tuh,,tp best arh.. pastu tido kul 1 kot..

hari nih plak,,pukul 9 pagi da ciap2 p mandi,,p outing ngan kak atul,,fatimah,,mim,,sya,,amin ngan syam.. dari kul 10 lebey sampai kt pekan kecik segamat uh,,sampailah pukul 2 patang.. Fuhh,,memengg penat.. xbertahap dah.. haha,,balik je,,kene print assignment bel.. dan,,disinilah aku,,d cc baiduri.. ahaha..

okey,,harap2 esok sampai jumaat aku x exhausted.. haha

No comments:

Post a Comment