Sunday, August 26, 2012

'Eid Mubarak'

Hepi Eid Mubarak Friends! Huhu.. Lambatnya la wish kan.. Biar lambat asalkan ingat.. Sungguh, bila da besar ni,raya tak semeriah dulu.. Mungkin, sebab bila da besar dah rasa lebih bertanggungjawab pada benda-benda lain macam kerja,assignment dsb menyebabkan rasa excited nak beraya dah tak macam dulu.. Kalau dulu,, rasa seronok gila dapat berkumpul ramai-ramai sekeluarga anyam ketupat, kacau dodol, masak rendang, buat kecah kat dapur.. Haha.. Sekarang seronok jugak.. Seronok tengok budak-budak kecik beraya.. Seronoknya dapat duit raya lagi.. *sigh*

Masa 1st day raya tu adalah jumpa sorang budak kecik ni.. Adhlina namanya, adik dia Athira dng Iman.. Punyelah keletah.. Meka ni dua pupu aku.. Subhanallah.. Mulutnya macam bertih jagung.. Dok syok-syok main game kat hp,, die datang "main apa tu??" Tekejot omak ha.. Haha.. Tengok dia macam tgk aqish.. Budak-budak zaman sekarang da cerdik-cerdik dah.. Adik sepupu aku yang baru 3 tahun pun pandai main tab mak dia taw.. Aku ni terkial-kial pegang tab.. Haha.. Malu :') Ohh I miss my cousin Amira..

Dalam-dalam kita dok cerita pasal raya,, aku pun telah mengabaikan beberapa assignment yang diberi.. Haha.. Cuti beb,,mood mana ada nak buat kerja.. :( Dah esok lusa nak hantar,,barulah aku nak siapkan malam ni.. Haha.. Padanla muka ekau..

Doakan aku dan teman-teman yang lain grad on time ye.. :D

No comments:

Post a Comment