Sunday, July 22, 2012

'madrasah ramadhan'

Ramadhan menjelang lagi.. Syukur Alhamdulillah dapat bertemu dengan Ramadhan untuk kesekian kalinya.. :D

Teringat dulu masa darjah 1,,baru berjinak-jinak puasa Ramadhan,,aku dengan angah curi-curi makan ayam goreng kat dapur.. Lepas tu kantoi,,sebab along kantoikan!! Hahaha.. Macamana la boleh dapat idea makan ayam goreng tu kan.. Alahaii anak omak,,omak pun tak mampu kata apa-apa dah.. Masa tu lah.. Sekarang,,Alhamdulillah puasa takda yang yok lagi dah.. :D

Bermulanya madrasah Ramadhan kali ni,aku berazam akan buat tarawikh penuh-penuh,,meningkatkan amal ibadat aku banyak-banyak.. Aku mohon dipermudahkan puasa kali ni.. Sebab aku ada gastrik,,aku harap sakit tu tak keluar saat bulan yang mulia ni.. Alaaa,,gastrik je punn,,ape kecoh sangat?? Perghh,,kalau dia dah datang,,jangan kata nak berjalan,, nak bangun pun susah.. takpe-takpe.. Tu bahagian aku.. Moga aku kuat!~ :P

Selamat berpuasa kawan-kawan.. Semoga Ramadhan kali ni membawa 1001 makna dalam hidup kita!~

No comments:

Post a Comment