Wednesday, August 17, 2011

'salah'

Aku bukan orang yang suka meluahkan semuanya pada en belog..

Aku suka simpan sendiri..

Ini diri aku..

Kalau aku buat salah,,maafkan aku..

Kalau taknak,,up to u..

Ade masalah??

Kalau takde bagus..

Masa-masa macam nih,,aku selalu rindukan sahabat2 baik aku.. Setiap masa pon aku rindukan dorang,,even aku gembira pon aku masih ingatkan dorang.. Cume,, aku lebih merindukan nasihat dan bahu dorang yang aku selalu pinjam.. Aku rindu sangat saat-saat dengan dorang.. Korang,,kalau korang baca post aku ni,,aku rinduuu sangat3 kt korang.. Ok sedih.. Aku jarang menangis,,dan aku taknak menangis..

ps;aku cuma manusia biasa yang langsung tidak sempurna,,banyak kecatatan dan kekurangan bukan saja pada mata kamu tapi pada mata aku jugak.. :(

No comments:

Post a Comment