Tuesday, May 24, 2011

'Bahagia lagi~'

"BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM"
..ASSALAMUALIKUM..

Hari yg sangat fun even penat.. hee.. yela,,semalam da sehari bersama Papa,,hari ni,,3/4 hari bersama Farhah Kamaruddin.. hehe.. Pagi2 bute da gerak p umah Fa dekat Uda Utama.. Fuhh.. Kul 10am cmtu ktorg gerak p CS.. Sampai2 je;

Fa; kite nk p mana dulu nih?
Aku; err,,ntah ek,,ko nak makan dulu ke?
Fa;makan nantilah,,beli tiket dulu...
Aku;Oraitt,,Nur Kasih ea??? *dalam hati bahagia sebab dpt tgk Nur Kasih the movie..Bahagia oke?*

Lepas da beli tiket tu,,kami pon terus bergerak cari tempat makan.. Dah abes pikir nk makan kt mane,,at last Kenny Roggers Roaster menjadi pilihan hati.. Taktaw ape yg best pasl tmpt makan ni,,tp aku sgt suke tmpt tu,,n ayam 1/4 die tamba lagi 3 side dishes n muffin.. Woww!! Extraordinary yayy.. Yummy.. Burrppp~~ Bile da kenyang,,da puas bercerita ape yg jadi sepanjang beberape bulan xjmpe ni kan,,sampai suda mase Nur Kasih the movie..

Nur Kasih...


Nur Kasih..


Nur Kasih..


Nur Kasih..

Errrr,,sumpah best tahap speechless ok cite ni.. Wa tabik springg sama itu penerbit Khabir n the production team.. Nak taw kenape?? Sebab xpenah umo aku bergenang dalam cinema, and Nur Kasih mampu buat air mate bergenang n hampir menitis.. OMG,,nasib bek xmenitis,,malu je Fa nampak.. BTW,,aku da nmpak ko leleh dulu Fa.. Ngeh3.. :P
Lepes tengok Nur Kasih tu,,aku plak terberangan;

nak bahagia cm Nur dan Adam,,macam dalam cite tu..
nak jadi baik cam Nur Amina macam dalam cite tu..
nak tulang rusuk yang sangat cool,,macam dalam cite tu..

Erkk!! Tp tu sume hanye cite,,kite yang kt alam nyata ni,,berDOA agar dapat yang terbaik.. InsyaAllah..

Lepas je abes movie tu,,kami pon gerak,,call mama,,nk balik saing,,p SETA,,solat dulu.. Then pulang.. Bawak Fa balik rumah dulu,,konon2 nk bg Fa rase puding yg aku buat.. Cm poyo je kan.. Haha.. Tp,,sedap kan Fa?? Sedap x?? Bek ko cakap sedap.. Ngeh3.. :P Lepas tu,, hantar Fa balik.. Otw hantar tu,,boleh plak enjin kete mati di tengah2 kesesakan lalu lintas.. Erghh!! Aku gelaba la ape lagi kan.. Naseb bek ade Fa n Raouf,,buat2 cool je tadi.. Hahaha.. BTW,,aku enjoy sangat rinih,,dapat cite2 dengan Fa.. Jalan2,,makan2,,tengok2 wayang.. Hahaha.. *Bahagis* :))



1 comment:

  1. kuang asam kau kantoikan aku~
    xpe xpe.
    aku feeling tgk cerita tu :PPPP
    sedap ah puding kau tu.
    takya risau.boleh kawin dah :PPPP

    ReplyDelete