Sunday, January 9, 2011

'sem baru yg da seminggu'

ASSALAMUALAIKUM,,hye alls~

Sem baru da seminggu bermule,,haha,,oke,,minggu pertame sgt2 membuat jiwe aku kacau oke.. Bukan kacau yang kacau,,tapi betol2 kacau.. Erghh,,bole sewel pale hotak aku yang da beku ni.. ==' Sume gare2 tukar kelas,,then sumenye bertukar!!*ala2 power rangers tu*

oke la fine,,aku hope sgt bole survive untuk sem 3 ni,,walaupon ade antara sahabat2 yg da terpisah.. *oke,,ayat cam tett cket*

Aku dapat lecturer yg alhamdulillah,,superb untuk sem ni,,insyaAllah,,aku harap berterusan smpai akhir sem nanti.. Aminn.. Ustazah Siti Aishah Sakhibul Fadil,,yeahh,,ustazah CTU,,sgt ye,,superb,,seems ok.. huhu.. BEL plak Pn Haniza,,yeahh,,Pn Hani sgt rawkk,,hehe,,membuatkan aku sedikit gerun ye kadangkala.. ngeee~~ PM Ruhana plak aja subjek QMT,,hee,,oke,,PM Ruhana sgt suke bg tazkirah pade kami,,insyaALLAH,,harap2 peringatan dari PM Ruhana bole jadi ingatan pade kami sume.. Oke,,subjek ECO plak,,hmm,,ntahlaa,,cm nk tukar kelas dulu,,so,,just wait n see jelaa sape lec ye kawan2..


ps;fb jgnlaa tutup,,nanti saye xdpt cntc sahabat2 saye lagi.. pliz3!!.. ;(

No comments:

Post a Comment