Thursday, November 11, 2010

'kawan saye cakap;sharing is caring'

"BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM"
Hye sume.. ;)

hari nih bukan hari gumbira saye..
http://www.emocutez.com
bukan jua hari kesedihan saye..
http://www.emocutez.com
bukan hari untuk jatuh cinta..
http://www.emocutez.com

Hari ni,,macam2 rase,,nk gelak terguling2,,sampai patah gigi,,cm gini ----> http://www.emocutez.com.. bile rase nk nanges,,rase cam nak nanges smpai terkuar hingusan cam baby2 uh,,tp xnk sampai jadi cm gini
----->http://www.emocutez.com,,sebab,,saye da dewasa,,da pandai lap hingus sendiri,,saye nk jd orang yang kuat,,yang xselalu rebah,,dan jadi orang yang tabah.. for my own sake.. plizz,,u have to,,pakse diri ko tuh.. lepas tu,,bile rase nak marah,,saye suke diamkan diri,,hibernate pon bagus jugak,,tutup mulut,,mate dan seantero dengannya cm gini---->http://www.emocutez.com haha,,see?? pelbagai perasaan kan?? ala2 knor cukup rase tuh.. hihi..

nak share ni;
Xsume yang kite nak,,kite akn dapat,,rite?? ALLAH yang MAHA PEMURAH,,ALLAH bg ape yang kite perlu bukan ape yang kite nak.. sebaik-baik perancangan tu datangnya dari ALLAH.. sebagai hamba,,kite jgn persoalkan qada' dan qadar dari ALLAH.. ini peringatan khusus untuk diri sendiri,,semuga tidak terlupa dan selalu mengingati.. selalu kite akn persoalkan,,kenape ALLAH bg aku dugaan seberat ni?? kenape ALLAH uji aku,,tidak uji si polan@polanah tu?? kenape aku je yang rase terbeban dengan 1001 masalah?? ALLAH xkan uji hambaNYA yang tidak kuat,,bersyukurla sebab kite diuji,,sebab kite antara hamba ALLAH yang kuat,,yang mampu mengharungi segala ujian yang diberi olehNYA.. (saye rase cm pendakwah bebas plak.. hihi..)

ps;rindunye kt sahabat2 n kawan!!!
pss;ni kes da xde keje,,tataw nk bebel kt sape,,then bebel kt blog.. uhukk..

iluvm en belog yang chumel <3>

1 comment:

  1. Ok saya sangaaatttt suke post nih! :D

    Yup ALLAH tawu kite kuat, so Dia ujila kite.
    (n_n)

    ReplyDelete