Friday, June 25, 2010

'entry nasi campur'

''BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM''
http://www.emocutez.com
adeyhh,,flu ler pulak.. tuh ler gare2 bangun subuh2,,pas solat terus on9,,bagus tol anak dare.. ahaha.. ade sape2 berkenan?? ha,,xpayah,,xlayak lagi nk kawen.. erkk?? ape tibe2 kawen plak nih?? haha.. semalam ade mamat upsi nih,,p bg mcj kt pak aku kata nk kwn ngan kak long aku.. adeyhh,,sungguh xku sangka,,brani sungguh mamat2 zaman sekarang nih ye.. ahahaha.. http://www.emocutez.com

adeyhh,,lagi seminggu nk balik segamat,,huhu,,apekah prasaankuh?? ntah hape2 jelah.. aku pon tataw suda.. maleh nk pk2 lagi.. ape2 pon life must go on.. let bygone be bygone.. ahahaha.. tuh adalah ayat mase wt drama kt matrik ye.. maseh dlm ingatan.. wahahaa.. tempat jatuh lagi kan dikenang,,inikan pule tempat bermain.. erkk?? bile plak aku bermain kt matrik uh,,aku blajau arr.. eheheh..

ha,,pg tadi ade terdengar soal jawab dgn Dato' Dr Mohd Fadzillah Kamsah tentang dendam,,ade sorg pemanggil nih,,soalan die lebey kurang begini ye,, 'saya da memaafkan orang yg buat salah dgn saya,tp sukar untuk rapat kembali dgn orang tersebut',,dato' pn menjawab,,'mungkin kurang rasa kasih sayang pada org tersebut'.. Ha,,kesimpulannya?? aku pon kadang2 cm gtu jugak.. da maafkan orang sekeliling,,tp drpd kwn bek,,terus jadi xkwn bek dah,,kwn biase mgkin?? haizz,,itulah kelemahan diri.. maafkan aku ye kawan2..


No comments:

Post a Comment